Juridice operative
"Everyday business", un serviciu care presupune consultanțe scrise și orale și servicii profesionale pentru Client privind toate problemele actuale care apar zilnic în legătură cu desfășurarea activității antreprenoriale curente, inclusiv probleme legate de analiza și optimizarea structurii organizaționale de management al întreprinderii, administrarea relațiilor de muncă în cadrul întreprinderii (aspecte juridice ale auditului HR), studierea conformității unei game largi de probleme ale activității Clientului cu legislația Republicii Moldova și dezvoltarea recomandărilor și soluțiilor eficiente pentru eliminarea erorilor și deficiențelor existente în însoțirea juridică a activității Clientului.
Suport informațional
Monitorizarea modificărilor în legislația în vigoare a Republicii Moldova și notificarea săptămânală a Clientului prin e-mail despre modificările legislației, care sunt legate de activitatea antreprenorială curentă a Clientului. Furnizarea Clientului cu informații actuale, difuzate în mass-media și furnizarea comentariilor necesare cu privire la problemele legate de activitatea sectorului economic profilat pentru Client în Republica Moldova. Informațiile furnizate de Consultant nu sunt limitate la probleme legate de activitatea sectorului profilat și pot fi extinse și specificate în plus de Părți.
Serviciile HR
Elaborarea și analiza proiectelor și documentelor privind auditul HR al resurselor umane, diagnosticarea și construirea structurii organizaționale de management al întreprinderii:
- Elaborarea statului de personal;
- Elaborarea regulilor de ordine internă;
- Elaborarea ordinelor;
- Elaborarea instrucțiunilor de serviciu;
- Încheierea contractelor de răspundere materială;
- Elaborarea regulamentelor privind securitatea muncii;
- Elaborarea chestionarelor pentru fiecare angajat;
- Elaborarea foilor de prezență lunare;
- Înregistrarea angajaților la fondul de asigurări sociale și medical;
- Servicii privind problemele HR.
Serviciile Payroll
În ceea ce privește calculul și contabilitatea salariilor, serviciile includ următoarele acțiuni:
- Calculul salariilor și a impozitelor aferente;
- Calculul concediilor și indemnizațiilor de boală pe baza datelor furnizate de angajați;
- Calculul bonusurilor și deducerilor pe baza datelor furnizate de client cu documentația corespunzătoare (comenzi etc.), precum și a deducerilor fiscale;
- Pregătirea certificatelor de salariu la solicitarea diferitelor autorități, precum și furnizarea anuală a informațiilor privind salariul acordat și impozitele reținute pentru angajați;
- Pregătirea lunară și prezentarea rapoartelor către Fondul Social și inspecția fiscală;
- Prezentarea trimestrială/anuală a rapoartelor către inspecția fiscală și Departamentul de Statistică.